کافه شعر

گر ز آزردن من هست غرض مردن من مردم آزار نکش از پی آزردن من

کافه شعر

گر ز آزردن من هست غرض مردن من مردم آزار نکش از پی آزردن من

دوست دارم توی خلوت خودم گم بشم و در فضای مجازی ، یه جای دنج و آروم با خودم تنها زندگی کنم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

وقت خداحافظی

ساعت دوباره وقت خدحافظی رسید 

من ماندم و دلی که فقط آه میکشید

طاقت نداشتم که نبینم دگر تو را

قلبم درون سینه به عشق تو می تپید

در آسمان چشم تو پرواز میکنم

هر لحظه روح من به هوای تو می پرید

این زندگی بدون تو مثل جهنم است

وقتی صدای قلب تو را میشود شنید

وقتی که چشم های سیاهت دل مرا 

از هر چه دل که در همه دنیاست می برید

خورشید چشم های تو وقتی طلوع کرد

از آسمان چشم تو میشد ستاره چید

آغوش تو برای رسیدن به انتهاست

وقتی دوباره وقت خداحافظی رسید 

                                                           1398/5/22

                                                                                

  • ۹۸/۰۵/۲۳
  • میثم محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی