کافه شعر

گر ز آزردن من هست غرض مردن من مردم آزار نکش از پی آزردن من

کافه شعر

گر ز آزردن من هست غرض مردن من مردم آزار نکش از پی آزردن من

دوست دارم توی خلوت خودم گم بشم و در فضای مجازی ، یه جای دنج و آروم با خودم تنها زندگی کنم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

از چی بگم برات

حرفی نمونده دیگه، از چی بگم برات

اشکم روونه دیگه، از چی بگم برات

من بی تو غمگینم ،از چی بگم برات

من مرغ آمینم ،از چی بگم برات

من بی تو میمیرم،از چی بگم برات

از زندگی سیرم،از چی بگم برات

ای تک ستاره ی شب تاریک قلب من

تا میرسی به جاده ی باریک قلب من

مثل درخت در دل من ریشه میزنی

وقتی که میشود به تو نزدیک قلب من

از روز بارونی،از چی بگم برات

با من نمیمونی،از چی بگم برات

وقتی که دلتنگم،از چی بگم برات

یه تیکه از سنگم،از چی بگم برات

مثل زمستونم،از چی بگم برات

من بی تو داغونم،از چی بگم برات

از چی بگم برات،از چی بگم برات

                                                         1398/06/06

  • ۹۸/۰۶/۰۶
  • میثم محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی