کافه شعر

گر ز آزردن من هست غرض مردن من مردم آزار نکش از پی آزردن من

کافه شعر

گر ز آزردن من هست غرض مردن من مردم آزار نکش از پی آزردن من

دوست دارم توی خلوت خودم گم بشم و در فضای مجازی ، یه جای دنج و آروم با خودم تنها زندگی کنم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

عشق مجازی

وقتی که عشق های حقیقی مجازی است

احساس های ما، فقط از روی بازی است

هر شب قرار و وعده ی دیدار و انتظار

این صحنه ها، فقط و فقط صحنه سازی است

رقص و شراب و دلهره ی بوسه های تلخ

این آخرین تزلزل بنده نوازی است

سازی که ساختند برای ترانه ها

این سازهای غم زده آخر چه سازی است

وقتی که از حقیقت هم دور میشویم

این لحظه ها دگر، فقط از بی نیازی است

آغوش میشود خم محراب عاشقان

این عشق های یخ زده عشق مجازی است

                                                                                                                           1398/5/16

  • ۹۸/۰۵/۱۶
  • میثم محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی