کافه شعر

گر ز آزردن من هست غرض مردن من مردم آزار نکش از پی آزردن من

کافه شعر

گر ز آزردن من هست غرض مردن من مردم آزار نکش از پی آزردن من

دوست دارم توی خلوت خودم گم بشم و در فضای مجازی ، یه جای دنج و آروم با خودم تنها زندگی کنم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

احساس

هم وزن غزل های منی ای غزل من

حوای منی ، لیلی و شیرین، عسل من

در خاطر من مانده هنوز آهوی چشمت

جای تو همین جاست فقط در بغل من

احساس من احساس قشنگی است یقینا

مدیون من پس تو فقط در قِبَلِ من

من مانده ام اما تو چرا رفته ای از دل

حیرت زده ام من خود من از عمل من

بی تو دگر از حال دلم هم خبری نیست

من منتظرم تا برسد پس اجل من

                        28/4/1398

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • میثم محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی