کافه شعر

گر ز آزردن من هست غرض مردن من مردم آزار نکش از پی آزردن من

کافه شعر

گر ز آزردن من هست غرض مردن من مردم آزار نکش از پی آزردن من

دوست دارم توی خلوت خودم گم بشم و در فضای مجازی ، یه جای دنج و آروم با خودم تنها زندگی کنم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حرف

 

یکی شبیه تو باید برای من باشد

به وقت عشق بیاید خدای من باشد

یکی که بیشتر از من کنار من باشد

یکی بیاید و تا آشنای من باشد

بیاید و نگذارد مرا به حال خودم

یکی که وقت نمازم دعای من باشد

یکی شبیه تو باشد برای دلخوشی ام

در آسمان خیالم ، هوای من باشد

کنار من بنشیند به وقت دلتنگی

برای قلب مریضم دوای من باشد

میان موج بلند و پر از تلاطم غم

برای کشتی من نا خدای من باشد

هزار و یک شب و شعر و ترانه ام باشد

یکی که بیشتر از من برای من باشد

                    24/8/1397

 

 

 

 

 

 


  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • میثم محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی